LOGO IP WILLOW TREE CZARNE

🇬🇧

POLITYKA PRYWATNOŚCI

1. Administrator danych osobowych

Administratorem Państwa danych osobowych jest IP Willow Tree Kancelaria prawno-patentowa Anna Rokicka, ul. Żeglarska 23, 53-213 Wrocław, NIP: 6181990876.

2. Kontakt z Administratorem

We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych możecie się Państwo z nami skontaktować pod adresem mailowym anna.rokicka@ipwl.pl.

3. Środki ochrony

Jako Administrator stosujemy odpowiednie zabezpieczenia organizacyjne i techniczne, aby zapewnić jak najlepszą ochronę Państwa danych osobowych oraz gwarantujemy, że przetwarzamy je zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: „RODO”), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz innymi przepisami o ochronie danych osobowych

4. Przetwarzanie danych

Przetwarzamy dane osobowe:

1) klientów kancelarii,
2) osób uprawnionych do reprezentacji klientów kancelarii, pracowników i współpracowników klientów,
3) dostawców usług oraz ich pracowników i współpracowników,
4) osób zgłaszających się do kancelarii w celu uzyskania pomocy prawnej,
5) osób, których dane zostały uzyskane przy okazji świadczenia pomocy prawnej na rzecz klientów kancelarii.

Możemy przetwarzać następujące kategorie danych osobowych:

1) dane mające na celu potwierdzenie tożsamości takie jak imię i nazwisko, numer PESEL, numer dowodu osobistego, datę urodzenia;
2) dane kontaktowe, takie jak: numer telefonu, adres email, adres zamieszkania;
3) dane identyfikacji podatkowej;
4) dane dotyczące wykształcenia, doświadczenia zawodowego, warunków zatrudnienia czy sytuacji majątkowej – jeśli jest to konieczne z punktu widzenia świadczonych usług.

Państwa dane osobowe przetwarzane będą, gdy jest to niezbędne do:

1) zawarcia i wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w tym w szczególności umowy obsługi prawnej bądź umowy o świadczenie usług na rzecz kancelarii przez dostawców takich usług; podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji umowy;
2) celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), za które Administrator uznaje w szczególności: kontakt z reprezentantami klientów, ich pracownikami i współpracownikami, dochodzenie, ustalenie i obronę przed roszczeniami, zapobieganie oszustwom, ustalanie konfliktów interesów i naruszeń etycznych, świadczenie usług na rzecz klienta, w sytuacji, w których interes klienta jest nadrzędny wobec interesów, praw i wolności osoby, których dane dotyczą; podanie danych jest dobrowolne, jednak jest niezbędne do realizacji umowy;
3) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), wynikających z przepisów prawa;

Państwa dane będą przetwarzane przez okres:

1) w zakresie przetwarzania danych dla realizacji umowy – przez okres obowiązywania tejże umowy,
2) w zakresie przetwarzania danych dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora – przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu, chyba że wcześniej zgłoszą Państwo sprzeciw wobec przetwarzania tych danych,
3) w zakresie przetwarzania danych dla wywiązania się przez Administratora z obowiązków wynikających z przepisów prawa (np. z ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych lub RODO) – przez okres wynikający z takich przepisów (np. w celach rozliczeniowych: 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku związanego z zamówieniem lub transakcją),
4) w zakresie przetwarzania dla celów ustalenia lub dochodzenia roszczeń, a także w celu obrony przed takimi roszczeniami – przez okres przedawnienia tych roszczeń.

5. Przysługujące Państwu prawa

W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Państwu następujące prawa:

1) prawo dostępu do danych osobowych i uzyskania ich kopii,
2) prawo do sprostowania danych,
3) prawo do usunięcia danych,
4) prawo do ograniczenia przetwarzania,
5) prawo do przenoszenia danych,
6) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadku przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora,
7) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

6. Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami Państwa danych mogą być współpracujący z kancelarią radcowie prawni, rzecznicy patentowi, adwokaci, notariusze, podmioty upoważnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności urzędy, sądy i organy państwowe), a także podmioty świadczące usługi informatyczne, księgowe oraz pocztowe.

7. Międzynarodowy transfer danych osobowych

Administrator nie przekazuje danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.

8. Pliki „cookies”

Administrator informuje, że wykorzystuje pliki „cookies” (ciasteczka). Pliki „cookies” to informacje zapisywane na urządzeniu końcowym za pośrednictwem przeglądarki www. Są to niewielkie pliki tekstowe, które mogą być one odczytywane przez system Administratora, a także przez systemy należące do podmiotów, z których usług korzysta Administrator. Dane zbierane za pomocą plików „cookies” nie pozwalają Administratorowi na identyfikację osoby odwiedzającej stronę.

Na stronie dostępne są pliki „cookies” sesyjne (tymczasowe) oraz stałe. Sesyjne pliki przechowywane są na urządzeniu do momentu zamknięcia strony internetowej. Pliki stałe są przechowywane przez czas wskazany w parametrze zawartym w danym pliku „cookies”.

Administrator wykorzystuje pliki „cookies” w celach zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony internetowej oraz jej optymalizacji, a także w celach obsługi sesji osoby odwiedzającej stronę, promocyjnych oraz statystycznych.

Administrator wykorzystuje również pliki „cookies” w celu monitorowania działalności użytkowników w serwisie (wejść, sposobów poruszania się po stronie internetowej) za pomocą narzędzi udostępnionych przez firmę Google LLC (Google Analytics). Więcej informacji na temat plików „cookies” wykorzystywanych w ramach usług Google LLC znajdą Państwo tutaj: https://policies.google.com/?hl=pl.

Informacja o plikach „cookies” wykorzystywanych przez Administratora wyświetlana jest w panelu znajdującym się na dole Strony internetowej. Istnieje możliwość samodzielnego włączenia lub wyłączenia plików „cookies” – poza plikami niezbędnymi. Wyłączenie lub ograniczenie plików „cookies” może wpływać na funkcjonalność tej strony.

9. Postanowienia końcowe

Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w polityce prywatności. Zmiany te wynikać z potrzeb dostosowywania do zmian w przepisach prawa lub ze względów organizacyjnych lub technicznych.

Wszelkie prawa zastrzeżone.

Scroll to Top